18 fotó, ami után többet soha, senkiben nem fogsz megbízni

Nem árt, ha az emberben egészséges mértékű paranoia és kétkedés mocorog. Vannak viszont, akik az élet viszontagságaiból túl sokat kaptak, túl sokat voltak átverve. Éppen emiatt szinte már az utcára is alig mernek kimenni, köszönhetően valószínűleg a lentihez hasonló átveréseknek, turpisságoknak és csínyeknek. :)



,,A szobatársam elaludt a könyvtárban, szóval elé tettem A szürke 50 árnyalata című könyvet."



,,Anyám egy kenyérpirítót adott a bátyámnak karácsonyra. Kiderült, hogy a gép Jézus arcot éget minden szelet kenyérbe."



Valaki így készül rá, hogy közeledik az "Az" című film második részének premierje.





Még a saját gazdájában sem bízhat meg az ̶e̶m̶b̶e̶r̶ macska.



A srác elment nyaralni, és elfelejtette bezárni a szobája ajtaját. A barátai szó szerint becsomagolták az egész szobáját.



,,Amíg a főnök távol volt, ABC sorrendbe rendeztük a billentyűzetét. Most informatikusokat akar hívni, hogy miért nem működik rendesen a számítógépe."



Valaki megpróbálta megviccelni a házban lévőket. A gond csak az, hogy senki sem volt a házban.





,,Egy nappal azután, hogy elmondtam a kollégáimnak, hogy újságolvasással szoktam kezdeni a reggeleimet..."





,,Szegény srác még új a munkahelyünkön, és nem tudja, hogy nindzsa-matricázással szívatjuk egymást."



,,Fél nap után rájöttem, hogy miért nem működik a számítógépes egerem."



,,A munkatársam nyomtatótintát öntött a gumikesztyűmbe. Egy hétig ilyen volt az ujjam."



,,Azt hittem, hogy végre rám mosolyog a szerencse, és találok egy érmét az iskolapadon. Kiderült, hogy valaki odaragasztotta pillanatragasztóval."



Amikor a kollégád azt mondja, hogy ő nem fél a pókoktól. Még nem.



,,A munkatársaim viccből befóliázták a kerékpáromat."



,,Természetesen nem a mozgás aktiválja, de én vagyok az egyetlen, aki elhitte és emiatt fél órán át integetett a kéztörlő-adagolónak."